at the first sight you just might be the right one



Det sägs att solen kommer titta fram imorgon igen, så en runda för att starta dagen vore verkligen inte helt fel (inte för att låta som en klämkäck hurtbulle, för det fungerar inte riktigt för mig). Annars så har varit ovanligt produktiv idag. Sökte jobb tills fingrarna domnade, motionerade (HAHA), tvättade och styrde ihop en middag utan dess like. Today, i'm fucking brilliant. Typ. Man kan ju alltid önsketänka om inte annat. Imorgon måste jag till gamla jobbet och planera lite inför nästa helg med mister Linder som ska kila runt i dom läckra jobbkläderna. Jag själv däremot tänkte slå mig ner vid ett bord, ta mig en kopp te och titta på.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Minnebergsbryggan? :)

2010-03-17 @ 17:57:35
URL: http://fearless.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0