tired of being alone at night

Jag är inte världens mest stabila just nu. Höll på att halka och slå ihjäl mig i backen på väg mot tunnelbanan, blottade häcken för halva skanstull när min väska fastnade i tröjan (fast det var faktiskt inte hela världen) och kom hem till ett förjävligt besked. Annars då, jag har snor som proppar upp mina bihålor riktigt ordentligt och jag är fortfarande halvt döv på grund av konstant lock för öronen. Så jag försöker hitta det fina i dagarna så mycket jag bara kan nu. Som att det var soligt och fint ute idag, mister Linder ringde från ett strålande london och sa hej, jag hittade en hundring i min plånbok som jag inte hade räknat med i min budget, jag fick ett minimini nagellack från åhlens give-away hörna och det vankas bio med stort sällskap imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0