tell them you've found a new man

Det där med att inte må sämre var det ja. Det blev så, även om jag förnekade det in i det sista imorse. Gick ändå upp och gjorde frukost, löste korsord för att rivstarta hjärnkontoret (motorstopp) och drog motvilligt av mig pyjamasen. Så jag halvsov inne på cosmonova medan min sötboll till kusin nöp på min hand varenda gång en äcklig fisk stirrade på henne (vilket var jämt och ständigt under 45 minuter) och blev sedan runtsläpad över hela naturhistoriska för att trycka på knappar och bli omkullsprungen av andra småglin. Sportlov. Men jag har haft kul, även om jag nu mår sämre än imorse. Funderar starkt på att hoppa ner i pyjamasen igen och inte röra mig en meter till idag, om ingen har en jävligt bra anledning till att jag inte skulle det. Återstår att se om det trillar in några bra förslag, eller om jag får min vilja igenom utan fuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0