i've looked everywhere for me

- då och då blir jag så övertygad om att hela världen blivit tyst att jag vill skrika för att testa den
- jag inbillar mig att vara förälskad när jag egentligen inte ens darrar lite i knäna när han går förbi
- så ofta som jag gör illa mig, och så sällan som jag faktiskt upptäcker det med detsamma
- saker jag drar till med visar hur lite skam jag egentligen har i kroppen
- jag är en cynisk, bitter och ostimulerad 21 åring, lägg på en nolla så har ni den riktiga åldern för en sådan person
- att vänta till sista sekunden med saker och ting bara för att se vad som skulle kunnat hända
- när det har gått som längst så blir jag livrädd för mig själv, bara för att jag inte vet om jag lever
- jag bryr mig nog egentligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0