i hear in my mind all of this music, and i breaks my heart

En sådär oförskämt bra dag har jag haft. Förutom att jag missade mina förmiddagsplaner genom att snooza i en timme. Gjorde mig inte så mycket, för solen sken i mitt ansikte när jag vaknade och det var så pass varmt att jag slet av mig halsduken det första jag gjorde när jag gått utanför porten. Sen att jag var en liten nervös räka hela bussresan dit och höll på att dö när jag insåg att jag inte alls skulle intervjuas av den jag trodde. Rätt som det var hade jag klivit ut ur porten ut på gatan igen och tog ett stort högt skutt rakt upp i luften följt av ett lätt tjut (YES, SUCK IT!). Var vuxen och åkte direkt till banken för att öppna ett nytt konto, mötte upp mister linder och njöt av resten av årets första vårdag. Slutade med middag på vapiano och hemgång. Gråter varje gång jag tar av mig skorna på grund av mina skavsår, men just nu försöker jag bara smälta att jag faktiskt lyckades. Jag ska gå och lägga mig som den lilla ärta jag är, så jag är pigg och alert imorgon. Äntligen är jag på väg någonstaans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0