lily i'm in love with another girl, lily i let someone else in

Hungrig som aldrig förr, kan däremot inte äta en enda tugga till av maten jag lagat. Jag har ändå inte ätit upp ens i närheten av hälften på grund av oro att allt kommer komma upp igen. Ytterst irriterande minst sagt. Kanske är anledningen till detta att allt är väldigt väldigt förvirrande just nu och allt vill ut från huvudet samtidigt vilket skapar kaos och tvärstopp i tankebanan. Försöker räta ut allt som hopas men det slutar med ett ännu större nystan av knutar i andra änden. Kanske borde jag ge upp det för tillfället och låta det trassla ur sig självt. Det kan ta sin tid däremot, och mitt tålamod har inte direkt blivit bättre med tiden. Hur som haver så ska jag ta mig och mitt luddiga huvud och försöka sova lite, för äta kan jag tydligen fortfarande inte göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0