for a minute i thought I couldn't tell how to fall out

Något av det mest irriterande som finns är fortfarande folk som snackar så jävla mycket, säger mycket som inte betyder ett jävla skit. För när det gäller deras agerande så är det tvärtemot av vad dom säger. När man ifrågasätter, men dom bedyrar samma visa igen men fortfarande beter sig åt helvete, då funderar jag fan på om det inte är en slags mytomani det med. För på ett sätt ljuger dom en rätt upp i ansiktet. När dom tillåmed får det sagt till dom, förklarat, och det fortsätter. En annan sak om man bara var lite uppe i det blå, bakom flötet, inte hade alla indianer i kanoten just då. Bara man skärper till sig när man får det sagt till en så var det ingen big deal. Men å andra sidan, dom tycker väl inte att dom ljuger. Dom talar sanning, heeeela vägen. Okejokej, jag ska sluta för jag är bara lite lätt frustrerad och en hel massa bitter. Ändå ingen som kommer ta åt sig av det här, hur mycket jag än vill det. Så kan det gå. Ska mörda lite italienare nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0