oh, i better go on

Tog mig ut igår, trots tröttheten som låg som en slöja över mig. Tänkte ta en tidig kväll och åka hem hyfsat tidigt. Men det blir väl aldrig riktigt som man tänkt sig? Icke. Hamnade på efterfest och vid åtta tiden på morgonen slumrade jag in på sofflocket. Bytte dock plats, att vakna med manchesterstreck i ansiktet kände jag inte riktigt för. Idag har dom vakna timmarna spenderats till att terrorisera en sovande Fariz, spela guitar hero, diskat disk för ett freakin' jävla år och ätit mat på govlet (igen). Nu är jag hemma, jag är trött, jag ska lägga mig i ett bad och få bort rökdoften sen ska jag sova. Och jag ska njuta så jävla mycket att ni skulle smälla av om ni visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0