don't you know that i'm all over it now?

Jag gillar inte att vakna av att sprängmedel får hela min säng att vibrera. Idag är jag inte alls på bra humör. Min mage krånglar fortfarande och jag vill inte riktigt äta på grund av att det kanske resulterar i att jag ligger i en klump på golvet och kvider. Så, istället har jag virat in mig i min pussycatfilt och tänker inte göra någonting alls. Låter tankarna vandra iväg till den där kvällen i gamla stan innan det blev så kallt, fotografier som så sällan blir tagna, den oväntade kyssen på halsen, mitt hår, det där samtalet som jag ganska mycket bävar över men måste få gjort, vad helgen kommer innebära och såklart det där leendet som jag aldrig kan sluta tänka på. Med andra ord flyter allt och inget runt i mitt huvud, vissa saker är egentligen inte ens värda att filosofera över längre. Som den där kvällen i gamla stan. Men just den kvällen i sig var så fin att jag inte kan förstöra den med det som hände sen. Så jag behåller den och kastar resten till gamarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0