don't be surprised when you get bent over

Ursäkta, men jag är så jävla trött. Sjukdomen som lurade är närmare än väntat och min hals är helt bloated. Inte höll jag käft igår heller så att min hals kanske skulle räddats, inte då. Pratade med alla jag träffade på och dansade sjungande runt till teddy picker. Så jag kunde mått bättre, men det struntar jag i. Allt blir var man gör det till och igår var som vilken annan kväll som helst egentligen. Och jag är nöjd. Är fortfarande lite sur över herrn som fick för sig att tappa en oöppnad ölburk på min fossing. Det gjorde och gör fortfarande förbannat ont. Men, ingen fest utan att något går sönder va? I detta fallet min fot, men man får väl offra sig. Kyss på tolvslaget också, första året på länge. Att jag våldförde mig på moa däremot, det kan vi strunta i. Nu ska jag ge efter min trötthet och sova lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0