can you really belive it?

Funderade precis över vad jag ska göra med kvällen. Kom på att "jag kan ju bada!" innan jag snabbt insåg att jag redan gjort det idag. Vad jag annars har lyckats med idag är att jag har; jävlats med grannarna med mitt hoppande i en halvtimme/40min, rullat runt på golvet i något man ska kalla "träning", på något sätt triggat igång brandalarmet, stått på nästan och trillat på rumpan under min lugna promenad runt sjön och några andra mindre missöden. Men det är fint, jag har haft en dag med mig själv och jag har faktiskt njutit av den. Imorgon ska jag ut och dansa. Dansa dansa dansa. Vad som helst kan hända en fredag som den som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0