we're fading faster than the speed of light

Jag vet inte hur det är att förlora någon, och det är jag faktiskt väldigt glad över. Jag vet inte hur det är att få någon bortsliten ur sitt liv, ur allas liv, ur deras liv på det sättet. Jag snuddar vid tanken lite lätt men undviker den. Det är ingenting jag vill ta reda på hur det känns förns jag står med beskedet i handen och det blir oundvikligt. Men även om jag inget vet om det, så tänker jag ändå stå bredvid för att få dig att skratta när du som mest behöver det, få dig att se allt det fina som fortfarande existerar under solen och att inte glömma att leva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den finaste som finns. tack.

M

2010-02-10 @ 07:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0