you're like a strawberry avalanche

Jag krashlandade idag. Efter att ha suttit och pratat bort natten på ett allmänt känt hak så var det drags att dra sig hemåt när folket runtomkring började önska god morgon. Kom hem och tänkte vara vaken. Det sket sig. Jag har sovit bort den här dagen lika lätt som det är att halka på röven utomhus just nu. Sjukdomen börjar lura lite genom halvt svullna halsmandlar och ett disigt huvud. Men (förutom att jag är så jävla långsam på att skriva inlägg ibland) så fyllde faktiskt Josefine år idag/igår. 20 år gammal är lillskiten nu. Jag säger grattis igen, och hoppas på att du är jävligt nöjd över att jag inte fick för mig att ringa imorse och skråla för full hals. Tårtan däremot, den kommer kan jag lova. Utan sång.


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag vill ha sång! fan, jag KRÄVER sång! det är min födelsedag! my birthday, my wish!

2010-02-10 @ 20:16:30
URL: http://keepyours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0