she's no longer your slave

Lite mer tillbakahållen idag. Orkar inte ta mig för något, inte riktigt tänka. För att göra dagen lite mindra långsam och grå så har jag börjat röja undan till i helgen. Byggt tvätthögar enligt färgskalor, smörjt skor och vädrat tills jag inte kännt mina tår längre. Ska hala fram dammsugaren och jaga råttor innan jag ska börja fundera på middag. Det är nog det värsta så här efter att man har tillfrisknat, aptiten tar ett jävla tag på sig att komma tillbaka. Magsäcken är som en liten ärta och jag överlever på ett mål om dagen. Men det går över, as always. Ska skruva upp volymen lite extra nu när det ändå bara är jag som går rabiat här hemma. Bara för att ge  tillbaka till mina förbannade grannar som aldrig håller käft. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0