if i only could relax in this confusion, if i could be naive again

So far so good så att säga. Allt har varit sådär ovanligt fint idag. Även om jag hittade två blödande sår när jag duschade (vilket förövrigt sved något jävligt) och lyckades peta in hela fingret i ögat. Vädret har varit superb(!), det har varit sådär lagom kallt, allt har glittrat fint och jag har gått runt och fånlett av ingen anledning alls. Allt blev så mycket bättre när Emma ringde och förklarade att hon planerar en resa till hufvudstaden inom kort (yej!) och alla söta grattis hälsningar som har trillat in. Även om jag inte är världens största fan av att fylla år blir jag likväl varm i hjärtat när folk skickar iväg en liten hälsning. Tillåmed i brevlådan låg det lite hälsningar och väntade (fast, tyvärr är det inte mycket som slår förra årets hälsning i brevlådan. Mycket svårslaget). Nu ska jag iväg på middag och se om detta förstör dagen eller inte. Båda föräldrarna ska mixas och det kan helt ärligt gå hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0