the room is spinning around, like i've been drinking



Trött. Även om jag har varit det hela dagen. Frusit som en gris så jag har spenderat mestadels av min tid inrullad som en korv i mitt täcke, alternativt helt näck i badet. Lite otympligt att dra med sig täcket då. Å andra sidan vet jag inte vad som fungerar för er, soo. Har hunnit få tre stycken grattis, dagen innan jag fyller år. Förstår inte vitsen med att mitt ex smsar och säger sig påstå att han kände på sig att det var något speciellt med denna dagen. Speciellt? Han hade svårt att komma ihåg den här dagen redan när vi var tillsammans, varför fortsätta försöka nu? Anyhoo. Jag får väl heja för att det är någon som bryr sig om att jag fyller myndig i amerikat. Om jag hade bott där hade jag väl antagligen dragit med mig vapendragarna på en roadtrip till Las Vegas och gått bärsärk. Men nu bor jag ju i lilla landet lagom istället, och jag fyllde systemet förra året, så jag antar att det roliga är över för min del. Dags att dra fram ostkvällarna, gungstolarna och på spåret på tv. Okej, jag förhastar mig. Det kan jag köpa. Men jag drömde om den annalkande weekendresan inatt. Och jag längtar (även om den inte kommer innehålla the main reason av min dröm, kanske därför den trillar in under fliken 'dröm' också) så förbannat.

Förövrigt, så älskar jag den här bilden på mig och emma. Helt pruttis båda två, instängda i en trång bajamaja under en festival. And we rocked it. Synd att du inte kunde ta dig fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0