ljug och kyss mig hårt en sista gång

Söndag. Jag tror mina baciller fick för sig för en comeback för idag har det varit ganska slirigt i huvudet. Och inte på ett bra sätt. Har fått i mig för mycket socker på tom mage och suktat efter den där ölen som aldrig fick chansen att göra sig hörd. Skållat tungan på alldeles för varm mat och sitter nu och dricker te för att göra det ännu lite värre. Tog en långpromenad innan jag kom hem med huvudet tomt och blicken halvt stirrig. Dags att sova sen, upp tidigt imorgon och åka till naturhistoriska. Har inte vart där sedan högstadiet så jag tog chansen nu när min lilla batting till kusin ville dit och leka under sitt sportlov. Jag har ju ändå inget bättre för mig så att säga (+ att det kan bli riktigt kul). Jag ska nog ta med mig kameran. Och hoppas på fan att jag inte mår sämre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0