in the sunlight everything looks wonderful


Sjuk är jag. Och nej, jag har inte svininfluensan. Så trött på att alla är så jävla hispiga över det. Dör jag så dör jag. Let's leave it at that. Hur som helst. Det suger att vara sjuk idag. Teddybears på Berns var inplanerat, alternativt Topshop event med efterfest på Spybar. Istället ligger jag hemma med uppsvullna halsmandlar och ett mosigt och dåsigt huvud. Så just nu är jag glad över att jag har en arbetsintervju på tisdag, att jag åker till london om tolv dagar och.. ja inte mycket mer. Resten är skit. Allt om honom är skit.



x


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har ju hittat den perfekta mannen åt dig! Sure, jag missade att ta hans nummer, men han var trots allt på Nöjesguidens butiksmingel vilket innebär att vi med största sannolikhet kommer stöta på honom igen. Alla hänger på samma ställen.

2009-09-04 @ 07:33:37
URL: http://keepyours.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0