because if it got wierd i would let you go


Okej. Jag suger. Skulle hem tidigt igår, var tillåmed nära på att inte åka dit alls. Men jag tog mig i kragen och hängde med alla böffar, gamla som nya, till en liten källarlokal tre våningar ner. Efter att alla hade fått mjuka upp sig med billig cider och öl så var det som det alltid blir med böffar. För mycket röj för att det ska vara bra för en. Så min "tidiga" kväll slutade i att jag satt på seven eleven med min lilla böna Ester och slafsade i mig pasta kvart över fyra på natten. Med ett dunkande huvud av extrem dålig luft i sex timmar så tog jag mig hem och dog.

Och idag har jag flexat mina stora feta muskler (hrkm) och flyttat runt möbler i mitt rum. Alltsammans medan Josefine låg i min säng, åt nybakta bullar och drack cola. Ja, jag hade ju trevligt sällskap i alla fall.


x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0