you took the breath right out of me


Dagen har inte bestått av mycket. Samtidigt som den har. Värmde min mestadels konstanta nedfrusna kropp med vanilj latte. Placerat min fanny på ett lädersäte och låtit sommarens sista solstrålar hetta i mitt ansikte. Sprungit skrattande emellan raderna av mat för att hitta vit toblerone. Rullat omkring på den minsta skatebord jag någonsin sett. Insett att någon annan än den man som har krupit in under mitt skinn faktiskt skulle kunna komma och sweep me off my feet. Hostat lungorna ur mig, funderar på när det är dags för mina stämband att ge upp. Nu däremot, borde jag äta. Men att laga mat åt sig själv utan aptit är ingen större hit faktiskt. Jag hatar att ha rätt ibland. Och nu vet jag, på riktigt. Mycket bättre att få reda på det så här istället för att behöva se det.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0