this is just a load of crap


Idag är jag trött. Riktigt ordentligt trött. Behöver en dusch och en massa socker för att komma igång igen. Om ens det kommer hjälpa. Glädjebubblet igår har lagt sig och fräter nu sönder min mage. Fantastiskt. Ska nog försöka komma HEM tidigare än tänkt idag. Orkar inte köra en all nighter, det klarar dom nog utan mig. Frågan är nog mer nu om jag kommer komma dit överhuvud taget. Jo. Säkert. Måste bara bli på G igen. Får väl få mig själv att tänka på annat genom att vänta på ett samtal som aldrig kommer komma. Igår var hur bra som helst, i can say it over and over again. Men på vissa aspekt var den bara.. rent ut sagt underlig. Som min kalasfulle föredetta klassvän. En annan filur som var ovanligt kryptisk, fast han brukar vara busenkel att läsa av. Osv. Ska gå nu. Träffa släkten. Woho.



x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0