feels like i've waited so long for this, i wonder if it shows?


Halvt medvetslös är vad jag är för tillfället. Det gör ont överallt, bokstavligt talat. Knaprar vitaminer, värktabletter, febernedsättande, rubbet. Allt för att bli frisk. Helst till imorgon. Om inte annat, i alla fall må lite bättre tills imorgon. Sedan kan jag ligga utslagen resten av helgen. Fortfarande bitter över att jag inte var någon annanstans än på min soffa ikväll. Det bästa med min situation är väl det faktum att jag inte riktigt har någon tankegång övers till mina ältanden. Bara till den saken att det värker i hela min kropp. Perfekt. Dags för mer pillerknapranden. (Jag har sluppit ifrån febern i alla fall, peppar peppar ta i trä.)







x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0