you tell me, how could it be any better then this?


Så jävla sugen på att kapa av mig håret nu. Vet inte vad det kom ifrån (kanske att jag och Josefine pratade om det igår medan hon toppade mig) men jag känner nästan för att göra det nu istället för att vänta tills i vår som jag planerat. Hur ofta blir något som jag planerat gjort då det var tänkt egentligen? Ha. Anyhoo. Imorgon är det spelning. Och jag känner mig som en överkörd bäver. Hungrig är jag också. Yoghurt är inte alltför stabilt. Men jag får hemkörd mat idag, och jag känner mig nöjd med det lilla jag lyckas med.

Resten av det jag har i huvudet nu tar vi en annan gång. Ska leta upp ett par strumpor och värma mina stackars fossingar.

x


Kommentarer
Postat av: Josefine

klippoklippoklipp!

2009-10-30 @ 16:15:29
URL: http://keepyours.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0