you can either sink or swim and things are looking pretty grim


Jag är helt desperat efter ett heltidsjobb just nu. Inte bara för att ha något att göra, eller för en inkomst (eftersom att mina pengar just nu sinar fortare än vatten genom en sil) utan också för en annan sak. Jag har inga planer på att skriva ut den än, för om det går åt helsike (vilket är väldigt troligt, chansen ligger väl på en 10% att det faktiskt går igenom) så är det det. Jag vill inte få upp förhoppningarna alls, helst av allt vill jag inte ha några överhuvud taget. Men det har jag ju, självklart. Hur som haver. Dags att dra ut för en hel massa job hunts! (Jag kommer vilja ta livet av mig efter ett tag antagligen..). Väldigt mycket paranteser i det här inlägget. Hm.



x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0