the tatoo i gave you on your shoulder said "best before right now"


Min vägg börjar bli fin nu. Jag börjar trivas att sitta här och uggla istället för att bära med mig datorn överallt. Jag kan bara böja upp blicken så ser jag en massa fina minnen. Det gör mig en aning varm i magen, en såndär fuzzygiggly känsla. Den är inte ens halvfull. Många fler minnen får plats. Har bara inte upplevt dom än. Med levande ljus och en tekopp finns det just nu ingen bättre plats. Saknas bara lite pussar i nacken från någon som är på väg mot sängen och gnäller lite över att jag dröjer för länge här. Men det får väl vänta antar jag. Plus att just nu luktar jag inte som en sommaräng direkt, så det kanske är lika bra. Jag får fortsätta ha ett oneway förhållande med alla kärleksscener i varenda film och tvserie jag ser. Och fortsätta nynna på fina melodier.


x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0