tell me if you want it alive, because this has got to die


Jag vill ligga tyst på rygg med dig i telefonen och bara lyssna på din röst. Jag vill stå på tå och kyssa din haka, för att det är det ända stället jag når. Jag vill linda in mina fingrar i dina kläder och värma mig mot din hud. Jag vill ligga på din bröstkorg och räkna dina hjärtslag. Jag vill gå gata upp och gata ner med din hand i min. Jag vill stoppa handen i din byxficka, bara för att jag kan. Jag vill känna din andedräkt mot min nacke när jag borstar tänderna. Jag vill spela symfonier mot dina nyckelben och känna dina händer mot min bara rygg. Jag vill värma mina vinterfrusna fötter mot dig. Jag vill iakta varenda rörelse du gör när du inte ser. Jag vill stämma mitt skratt efter ditt egna klingande. Jag vill bara vara din.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0