i fell asleep in a horrible state


Lat söndag. Som det ska vara antar jag. Igår tog jag mig till väsby på grund av min sällskapssjuka. Hälsade på en gammal vän jag inte sett på väldigt länge. Vi tog en öl, tittade på conan barbaren, sedan tvärdog vi båda två. Lyckat möte. Sov länge, alldeles för länge. Vaknade åtskilliga gånger av att telefonjäveln ringde som besatt. Huvudvärken slog mig stenhårt så fort jag slog upp ögonen, så jag tycket inte att man kan klandra mig för att blunda lite mer. Ignorerade friskt resten av elektronikens pipande och sov vidare. Kom efter mycket om och men upp några timmar senare, mest på grund av att min blåsa inte klarade av mer och skrek i ren protest. Inte långt efter det blev det dags att ta sig mot globen och Green Day. Förbannade tidiga tåg och halvsprang i pissekallt regn, men dom var över förväntningarna. Kanske för att jag inte haft några heller, jag har aldrig riktigt lyssnat ordentligt. Men det gillades faktiskt. Sen blev det tokåk hem, ingen mat = cranky jessica. Riktigt ordentligt, ingenting att leka med. Nu är jag less. Puss.





x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0