you're out there having fun, and i need you


Jag är duktig på att boka upp mig i tid och otid. Allt för att fördriva tiden med att inte tänka på att jag inte har något bättre för mig och allt annat som occuperar huvudet. Oktober månad ser däremot ut att bli en ovanligt händelserik och (förhoppningsvis) bra månad. I kalendern trängs möten av olika slag, besök från andra städer av vänner jag inte ser för ofta, mysiga hemmakvällar med sällskap och utekvällar då man inte kan göra annat än att dansa. I gotta keep it in my panties och hålla tummarna.

Josefine! Jag vill träffa dig! Sätta ditt namn i min kalender på alla dagar jag kan! Hör av dig, för jag har inga pengar på telefonen längre. Inte ens för ett ynka sms eller en signal. Jag ska fixa det, men tills vidare.


x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0