the world is sleeping and i'm still driving


Helt paff är jag. Jag klickade upp rutan, skrev ner ordet "hej" och tvekade över enterknappen. Men så tänkte jag snabbt inget vågat, inget vunnet och tryckte snabbt ner knappen innan jag hann ångra mig. Och se vem som svarade. Fick en smärre chock. Precis som när jag såg honom på topshop. Att jag kände igen honom bakifrån efter två år. Men det kunde vart bra. Han och jag kunde blivit något fantastiskt. Men sen var det ett stort jävla problem som jag inte kunde komma över, något jag aldrig skulle klarat av att trippa på tå runt varje dag, varje sekund. Så, för att inte göra saken värre avslutade jag det snabbare än jag egentligen hann tänka efter. Och det var jobbigt, det gjorde ont, och jag tror fortfarande att det kunde ha blivit riktigt bra. Om det där dilemmat inte hade funnits. Hur som helst, nu pratar vi som vi gjorde förut. Innan vi kastade bort allt.


x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0