don't you smile like you, smile like you mean it


Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Blev väckt till en klyvande huvudvärk och den sitter i fortfarande trots att jag har vart uppe i en timme, tagit en promenad, fått i mig frukost och druckit te. Inte okej! La mig en stund i sängen nyss. Kravlade mig upp med motoriken av en sälbebis med detsamma. Höll på att totaldö. Så om mitt nuvarande fysiska stadie inte ändras inom en timme eller två, blir det hemma för mig idag. Jag har inte råd att bli sjuk nu, jag kan inte, jag får inte. Nej helt enkelt. I vanliga fall hade jag vägrat inse vad min kropp försöker varna om och struttat ut och hittat på otyg i vilket fall som helst. Det här suger aprumpa.


x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0