someone of us is looking with tender eyes


Överfaller min stackars iPod med musik nu. Vet inte om den pallar trycket av allt jag försöker pressa in samtidigt. Återstår att se. Imorgon ska jag röra på fläsket och (trott eller ej, och ja, det är tillåtet att skratta och tro att det är ett skämt) träna. Gå på gym. Sånt där ni vet.. ja. Hurtigt skit. Återstår att se om jag överlever. Josefine lär få sig ett gott skratt om inte annat. Alla andra som råkar vara där då också. Anyhoo, nu ska vi nog droppa ämnet.
Förövrigt blir jag nästan lite nervös när det är för många som läser det här. Scenskräck eller vad? Hur som haver, keep it up om ni känner att det är intressant. Annars blir det bara plågsamt för oss båda.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0