poo on you


Extremt pissegrinig. Det blir så när någon väcker en på fel sätt. Eller väcker mig på fel sätt. Där är jag mer kinkig än en pms kärring på väg in i klimakteriet. Plus att jag blev uppjagad för att nu sitta och häcka. Ja som man bäddar får man ligga. Någon har bäddat för en dålig dag för mig.
Trodde precis att min mage knorrade ovanligt högt och länge. Blev lite orolig efter ett par sekunder. Innan jag faktiskt insåg att det var någon förbannad länk som höll på att spöka. Kanske borde lära min lilla mage att töja ut sig igen så man får i sig något vettigt. Maybebaby. Dags att åka till farmor och bli gödd. Kul att behöva vara trevlig mot långväga släktingar när man inte är i sitt esse någonstans.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0