i want your loving and i want your revenge


Jag hatar facebook. Ett jävla skit är vad det är. Fast det kan ju vara bra också, man kan bli förvarnad. Som nu. Fick en fin liten flash i huvudet om hur det skulle gått om jag klivit in där, av slump, bara för att jag brukar hamna där ibland. Stelt är bara förnamnet på stämningen som skulle uppstå. Och jag vet inte ens vad man skulle kunna kalla den känslan som skulle rinna igenom hela mig. Sakta men säkert dränka mig innifrån. Det är värdelöst att bli påverkad på det sättet, av någon som man helst skulle vilja dra en tegelsten rätt över skallbenet på. Man försöker motstå men det är lättare sagt än gjort när det bara kommer och tar en på sängen. Ibland ganska bokstavligt talat. Spelet börjar bli gammalt nu, jag är trött och less. Bara för det kommer det säkert hålla i sig ännu lite längre.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0