i don't know, there's nothing wrong here


Sitter i mina rosa grekland shorts (som jag inte ens hade med mig för att jag i min förvirring glömde dom hemma) och gör.. ja helt ärligt ingenting. Vaknade upp med en huvudvärk som klöv hela huvudet i två. Att sen åka iväg för att höra tjat om kungafamiljer (och nej, jag bryr mig inte. Alls), ännu mer tjat om minst 200 bilder på brorsdottern (ja, ja jag vet hur söt hon är, hon sitter förihelvede bredvid mig..) och mer allmänt dill om ingenting och ingen förstår den andre. Då kan man nog ana hur nöjd jag var över att få komma hem. Men dom verkade ha trevligt, så det var bara att le snällt och hålla käften. I veckan blir jag lämnad till mig själv så frågan står om jag kommer isolera mig eller lämna hemmet jag med. Återstår att se vad jag känner för.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0