i can't wash you off my skin


Har fruktansvärt tråkigt. Hittade min godispåse, men det var väl mer på ont än gott. Problemet med att många tycker att man har en bra godissmak betyder också att man inte får ha sitt godis för sig själv. Och hur kul är det på en skala? (Sluta tyck om mitt godis förihelsike!) Annars så sitter jag för mig själv i köket och nynnar på musik. Far är borta på ärenden (bättre att dom handskas med det borta än här hemma). Och jag har nog tänkt för mycket idag. Tänkt på allt och inget, sånt som jag inte borde och sånt som jag bara borde begrava under en sten i havet. Även halkat in på fina saker, som arvika i somras. Men det har bara fått mig att bli lite ledsen över att det är kallt hela tiden och att det faktum att det blir mörkt vid fyra tiden på eftermiddagen. Och att många av dom som man mötte i värmland inte bor i närheten. Inte ens lite. Men, det är sverige och det är snart vinter. Bara att stå ut.


x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0