it seems like once again you've had to greet me with goodbye


Vad är det du väntar dig? Att jag ska överraska dig wherever och kasta mig gråtandes i dina armar? Förklara min kärlek och att jag aldrig har kunnat sluta tänka på dig? Även om det sistnämnda kanske är sant, betyder inte det att jag kommer springa efter dig. (Kan du inte bara stå utanför min dörr en dag?) Jag klarar mig fint utan dig, jag saknar dig nästan aldrig. (Bara när jag lagar mat, sitter i soffan, borstar tänderna, går och lägger mig och all tid där emellan.) Sen du försvann har jag kunnat göra som jag vill, när jag vill med vem jag vill. Att du helt plötsligt dök upp i mitt liv igen är ett helvete. (Men jag kan inte sluta le nuförtiden.) På ett sätt är jag glad att se dig, gamla känslor svalnar aldrig på riktigt. (Jag älskar dig.) Men jag vill inte ha dig nära. Inte ens lite. (Bara under min hud.)

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0