my mouth is dry but my heart still beats


Jag håller på att bli tokig. Min mobil har börjat haverera, som alla andra jag någonsin ägt. Kanske dags att inse att mobiltelefoner inte gillar mig, alls. Annars då. Har beklagat mig hos Josefine, som har klagat minst lika mycket tillbaka, om allt och inget. Mestadels över det faktum att vi sitter fast i lilla landet lagom. Eller sitter fast och sitter fast, det var att ta i. Vill man kan man så att säga. Jag vet att jag är lite kluven över huruvida jag ska åka eller stanna. Ska jag stanna, få lägenheten, ett vettigt jobb och åka sen? Eller åka nu och komma hem till ja, något? Bah. Jag ska slita det här fram och tillbaka ett tag, se vad jag kommer fram till. Något svar kommer. Nu ska jag återgå till det här förbenade spelet jag inte kan låta vara. Som att vara nyförälskad. (Förövrigt så tycker folk inte om att prata med mig när jag spelar tv spel. Kanske för att jag blir frustrerad och skriker många fula ord i rad när det går dåligt. Eller så är det för att dom är lite för känsliga. Jag håller på det.)

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0