the point is that there is no romance around here




Borde gå och lägga mig så att jag inte av misstag är uppe hela natten igen. Men jag är inte trött (ergo; jag kan inte sova när jag väl försöker) så det blir lite som det blir. Imorgon har jag däremot lite saker att göra (istället för att sitta hemma och nöta sönder mitt nya tvspel), som att äta gratislunch, hälsa på lite främmande människor i kostymer och gå på bio. Jag har fått någon lagamatnojja, så just i detta nu funderar jag på om det finns tillräckligt hemma för att laga lasange. Det gör det inte. Isabella berättar att hon har haft massa sex i helgen. Jag däremot, har haft en mindre händelserik helg. Inte för att jag gråter nämnvärt, att ha sex en hel helg måste innebära ömhet i en väldigt hög grad. På tal om inget (vilket allt i det här inlägget är) så är jag fruktansvärt kissnödig nu, och tror faktiskt inte att jag kan få ur mig mer onödigheter i ett och samma inlägg. Så, jag ger upp (på väg mot toaletten).

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0