did you just say that the end is near?


Har sovit praktiskt taget hela dagen. Inte världsligt roligt, men den där huvudvärken jag pratade om förut har blivit värre. Och det är inte så att jag känner för att hoppa och tjoa med den. Eller göra något överhuvudtaget. Så, jag har sovit, vaknat till, sovit lite mer. Åt lite yoghurt till något som ska föreställa en väldigt sen middag förut. (Spillde, trott eller ej, faktiskt inte någonting.) Fick någon underlig bildserie från en kollega från böffen, där han demonstrerade hur han åt upp sin mat. Tänkte lite fint att det räcker väl med att jag har vart tvungen att se det live alldeles för många gånger redan? Anyhoo, han verkade underhållen av det om inte annat. Nu ska jag nog stänga ner här igen, datorns ljus i det här mörkret gör inte direkt underverk för min huvudvärk.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0