and i don't want to scare you


Hur kul som helst att gå på stan i pisseregn hela dagen. Kanske inte konstigt att humöret var på botten när jag tog mig hemmåt i mörkret. Hände lite olika saker som fick mig på lite bättre humör. Som att jag springer på mitt exkex inne på weekday. Otippat. Stelt. Fruktansvärt roligt när han ska visa upp sin nya flickvän. Måste sett ut som en sprängd tomat i ansiktet för att jag försökte hålla igen allt som höll på att trilla ut. Kläckte ur mig något hästgarv efteråt. Fint. I mitt huvud hade jag även planerat att jag skulle till jobbet och spana på komiker, men eftersom att jag var blöt och surmulen så valde jag att åka hem istället. Vilket jag ångrar lite nu eftersom att jag nyss listade ut att min gamle skolvän skulle uppträda. Bajs. Men en annan gång då.

Jag har en väldigt obehaglig känsla i magen som jag inte gillar, och som förövrigt inte gillar mig heller.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0