you're a fallen star


Idag blev det inte alls lika mycket solande som man vanligt. Ledsnade helt totalt efter två timmar och tog en promenad istället. Nyckelmannen åkte helt otippat förbi oss och skrämde skiten ur mig när han tutade. Jag som gick i min egna lilla värld och tänkte på blommor och såpbubblor. Har även ringt min mor idag också. Får väl offra mig en dag om året i alla fall. Ska hoppa in i duschen och åka dit för middag snart. Fasar över duschen än en gång, den här gången har jag bränt mig under rumpan. Jag har en röd liten stjärt nu! (Uh, jag kommer inte kunna sitta ner på jäätte länge nu..). Inget Debaser ikväll, kanske uppsala imorgon och Göteborg på tisdag. Är du redo för mig då Emmapemma?





x

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer stå på stationen och hoppa i flera timmar innan du kommer in! Fan vad jag längtar efter dig!

2009-05-31 @ 22:41:50
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0