you spin my head round, round, round, round


Okej, även om jag var så opepp innan kvällen så var den alldeles sjukt bra. Det kändes så mycket bättre när det faktiskt fanns dom som kände igen en. Och man fick höra lite japanska, koreanska och finska. Lova bort sig till finlandskryssning, prata "allvar", dricka te och se på dans. Alla är så trevliga och otroligt mysiga att kvällen bara flöt på med en sådan fart att man helt plötsligt satt och gäspade. På min lilla egna väg hem, alltså från Moas port till min egen har jag alltid en tankestund med mig själv. Just idag var det varmt i magen, sådär jätte varmt och bubblande och tankarna var bara luddiga moln av lycka. Ibland mår jag bara för bra.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0