you can't admit


Happyface är hemma igen! Blev middag med ena parten av mitt biosällskaps duo. Trerätters med glass och jordgubbar till efterätt. Not to shabby for Jessica. Snurra runt på nyregnade gator för att möta upp resten av sällskapet, vilket hade ökats på av min Moe! Sprang runt och letade efter en öppen butik som Jocke kunde köpa sina förbannade trisslotter för (som han förövrigt endast vann en tia på) och sedan spenderade vi resten av tiden att leka med spelmaskinerna inne på biografen. Jag kan ju lungt säga att jag kickade rumpan ur Jocke på att köra bil. Även om han då påstår att han "lät" mig vinna. Sak samma, nu blev det en såndär tråkig resumé igen. Vi såg Natt på Museét 2 för att vi inte kunde enas om något annat, jag höll på att kissa ner mig på väg hem och när ljusen tändes inne i salongen hade jag popcorn överallt. Så jag kastade det sista på dom ansvariga för majshavet. Hemgång med en nyfunnen star treck knapp. Mycket bra söndag.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0