what is my name, who is this fool?


Fint att jag startade tre konversationer på allas våran kära msn (som nu står och blinkar frenetiskt), när jag är hiskeligt kissnödig och väldigt trött. Men visst. Jag kommer somna på baksitsen imorgon, vilket inte är en sådär jätte bra idé med tanke på att jag antagligen kommer dö (om inte annat skada mig något otroligt) om jag inte håller i mig ordentligt. Så, jag ska nog gå och borsta ur min lilla trut, svida om till nattställ och gosa ner mig med min man. Min lilla feta karl som alltid ligger och väntar på mig. Jag är lite förvirrad i huvudet just nu. Vill nästan åka in och köpa dom där byxorna jag provade idag. Men det blir lite svårt nu. Och imorgon kommer jag inte riktigt orka med den svängomen. Hur som haver. Suck this, nu ska jag dejta min säng.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0