well you've done done me


Nu har jag beställt dom! I inbundet format. Okej, det svider faktiskt lite i plånboken nu när jag har det så pass knapert som jag har det. MEN, like that would stop me. Igår natt spenderade jag min tid hos min D. Fast, natten blev till att sitta i sängen, äta godis ur ett gigantic påskägg, halsa cola direkt ur en tvåliters flaska och titta på sex and the city. Och självfallet så fick jag kramsjukan. Kelsjukan. Whatever, men jag pep många mesiga stön när dom gosade och var så som man är när man är kär. Jag var däremot inte ensam, D fick exakt samma sjuka som mig. Åh, jag vill ha en egen Aidan! Eller Luke. En Aidan som Luke. Perfekt.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0