well it's over-rated now


Snorar och har mig. Är helt täppt i hela planeten, kan knappt andas. TROR inte kanske att jobbet idag gjorde saken så mycket bättre. Fyra timmars sömn, massa damm och annat skit som virvlade runt där inne. Sedan plexiglasdammet som gjorde att jag fick ont när jag andades. Men då drar man på sig ett munskydd och leker att man är hypokondriker! Men jag har jobbat i alla fall. Knarkat ipren och c-vitaminer för att försöka få fart på mitt immunförsvar. Där vet man ju aldrig riktigt hur det kan gå när det gäller mig däremot. Nu har jag damm i ögat också. Rinner och har sig. Åh vad sexig jag känner mig just nu, inlindad i filtar som en gammal kärring och snorandes och snörvlandes.

Imorgon ska jag ränna på stan, ringa eventuellt nytt jobb och leka med min Moe. It's bound to be a good day. Även om jag snorar ner henne. Höhö.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0