i've been thinking about killing myself


Sitter med Adiam Dymott i högtalarna och försöker mäta mina fötter. Har ont i huvudet och har ett smörpaket på huvudet. Klockan tickar för högt och min mage muttrar efter mat.
Men jag har haft ett par riktigt mysiga dagar. Torsdagen spenderades med att grilla, avslutades med att snarka i sängen hos någon granne där jag sedan blev dumpad av mina vänner. Vaknade till ett mesregn, flydde fältet till lägenheten bredvid och lagade mysig lunch hos Ola. Därifrån tog jag mig till Karin för att prata, baka och äta bort kvällen. Blev även en tur i skogen vilket resulterade i att hela mitt rum doftar syréner och liljekonvaljer nu. Inte mig emot.

Nu lockar en mycket varm dusch, mat och en huvudvärkstablett. So long suckers.




x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0