does my being half-naked bother you?


Hm, känns som om jag är en av dom enda som faktiskt är hemma ikväll. Själv då. Men i don't mind, jag har min korsordstidning, my favorite book och en far som skriker och svär mot tvn. Vem sa att jag inte har allt? Hur som haver, jag har aldrig vart den som känner ångest för att sitta inne såhär. Kikar även runt på en tatuering, för jo jag ska köra all in och göra två stycken samtidigt. Jag har redan bestämt mig och det är väl cirkus ett halvår kvar innan jag ska göra nån av dom så jag har tid att tänka över saken. Smärta som smärta, varför inte ta allt på en och samma gång? Håller även på att spana in mina älsklingar i inbundet format.

Nu svamlar jag skit. Blev lite till mig i brallan när jag hittade böckerna billigare än vad jag väntat mig. Och boxen ska jag bara ha, inget snack om saken. Måste bara vänta lite lite lite tills plånboken tillåter. Helvete. Det kan ju ta sin tid. Synd att jag inte har någon försenad födelsedagspresent att ta ut.. Jag vill ju ha nuuuuu. Nununununununu!




x

Kommentarer
Postat av: linda

ÅH, jag vill också ha boxen! mina pocketböcker blev så fula i ryggen när man läste dem så :( var hittade du dem billigt? :DD

2009-05-12 @ 11:12:15
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0