i think i was blind before i met you


Det är inte till att rekomenderas att åka motorcykel i strumpbyxor. Men vad gör man inte för att slippa åka tunnelbana? En liten heads up till mig själv inför lördag. Jeans för i helsike, inga jävla tights!




Alla vet ju vem min prins är. Eller, dom som känner mig vet vem min prins är. Luke. Jo, underligt nog. Det roligaste är nog att det finns en bekant till mig och Moe som är freakishly lik honom. Så när han i sitt ganska rejäla fyllestadie i helgen lutade sig sådär jätte nära för att säga något otroligt onödigt så hoppade hjärtat till lite ojämt och jag blev väldigt medveten om hur det var att andas. För sedan insåg jag vem det faktiskt var, och vem det inte var, så då trillade allt tillbaka i neutral form.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0