take me with you back to wonderland


Jag doftar utlandet. Eller, så som man doftar när man spenderar dagarna i solen, smetar in sig i solkrämer, badar och smetar in sig i mer solkräm. Och sådär lite bränt som man även doftar, för att man grillar skinnet. Och det har jag lyckats med idag, även om jag har smörjt in mig! Jag ska faktiskt vara mallig nog att visa det här (med en någorlunda värdelös bild), bara för att jag blev så glad. Plus att lagom till att jag kom in och planterade mig på balkongen så gick solen i moln. Ganska lagom, jag måste ändå städa. Ikväll blir det sushi. Och på torsdag är jag medbjuden ut på en heldag i en segelbåt. Och på fredag ska jag ut och visa mina ny/gamla älsklingar för alla som vill se med D. Det blir en bra vecka det här. I can feel it.




x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0